KLESZCZOWE ZAPALENIE MÓZGU. SZCZEPIMY! ZAPOBIEGAMY! – inauguracja kampanii

D&D Communication realizuje dla Fundacji Aby żyć ogólnopolską kampanię edukacyjną pt. „Kleszczowe Zapalenie Mózgu. Szczepimy! Zapobiegamy!” Ma ona na celu podniesienie świadomości społeczeństwa w obszarze zagrożeń, jakie powodują kleszcze oraz korzyści płynących ze szczepień ochronnych. Kampania w sposób szczególny zwraca uwagę na kleszczowe zapalenie mózgu. Ambasadorami kampanii zostali Aleksandra Kutz oraz Jacek Kawalec.

Kampania będzie promowana głównie w internecie. Na jej potrzeby powstała strona internetowa www.szczepkleszcz.pl, która odsyła do fanpage’a na Facebooku. Na portalu Onet Zdrowie zbudowano sekcję specjalną zawierającą kontent edukacyjny połączony z materiałami redakcyjnymi o charakterze lifestylowym. Z myślą o młodych użytkownikach powstanie unikatowa gra w sieci zaprojektowana w technice 2D z motywem kleszcza w roli głównej. W ramach kampanii stworzony zostanie specjalny kanał na YouTube.

Na potrzeby kampanii powstał również 30-sekundowy spot radiowy. Dodatkowo zaprojektowano reklamę prasową oraz baner internetowy.

Comments are closed.